Köpa bok eller låna bok?

Studenter tjänar oftast dåligt med pengar, därför undviker dom att köpa böcker för kostnaderna kan bli för höga. Använd biblioteket! Varför köpa en bok som kan kosta upp till 300kr, nästan en tredjedel av ditt studiebidrag, när du kan låna en bok upp till fyra veckor! Om du vill ha den längre så är det bara att låna om den. Då kan du läsa boken som du vill läsa, helt gratis istället för att spendera en tredjedel av ditt studiebidrag.

Jag som är student vill låna en bok igår, men boken som jag ville ha kostar upp till 400-500kr vilket jag inte ville spendera. Nu har jag lånat den och får ha den i några veckor. Vill jag ha den längre så kunde jag ringa kundtjänsten för att ha den längre. Ge biblioteket en chans! Stadsbiblioteket är väldigt bra bibliotek som har ett otroligt utbud på böcker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Följ min blogg med bloglovin
RSS 2.0