Simma efter träning

Hade träning nu på morgonen och jag trodde verkligen att jag skulle dö eftersom att jag kom hem från en fest kl 02.00 på natten. Dock gick det väldigt bra och vi var bara tre på träningen men vi hade ändå kul.
Efter träningen så gick vi och badade, vilket är väldigt bra efter en träning eftersom att musklerna får slappna av lite och bli lite mjukare. Ett tips för er som tränar nu på sommaren: gå till närmasten sjön och bada med kompisarna! Nu för tiden är sjöarna ganska varma så ta chansen!

Kommentarer
Postat av: Syltis

Det var kul med bad också :D Även om det började regna så fort man hoppade i ;)

2011-06-27 @ 01:50:11
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Följ min blogg med bloglovin
RSS 2.0