Svar på en tidigare kommentar

Jag fick en kommentar under inlägget ”En bra kompis ska man aldrig släppa taget om” där personen frågade om jag skulle kunna lära hur man röker. Först vill jag bara tack så mycket för den positiva kommentaren! Jag blev faktiskt glad när du (vem du nu är) skrev det där. Det får mig att vilja fortsätta skriva.
Det där med rökningen så ska jag tyvärr vara ganska tråkig: jag är emot rökning. Anledningen för detta är att jag idrottar väldigt mycket, och rökningen påverkar en människas hälsa och kondition väldigt negativt. Skulle jag börja röka så skulle jag bokstavligen dö efter 5min jogg. För visa är rökning en positiv påverkan för själen. Dem mår bra av nikotinet som faktiskt lugnar ner en och även får en vilja röka fler än bara en: beroendeframkallande produkt.

Om man VERKLIGEN vill pröva på någon gång eller vill röka utan att rökningen påverkar hälsan alldeles för mycket så rekommenderar jag att man tar munbloss. Munbloss innebär att man suger in röken istället för att andas in det. Detta göra att röken stannar i munnen istället för att det går vidare till lungorna.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Tobaksberoende/


Kommentarer
Postat av: NK

Men har du någonsin rökt eller provat på att röka ??

2011-07-15 @ 21:47:29
Postat av: Oskar Ray-Frayssinet

Vattenpipa ja

2011-07-15 @ 23:46:43
Postat av: Catwoman

Hej Oskar! Älskar verkligen din blogg xD

Jag har en liten fråga... Är du singel för tillfället?^^



Om du inte är det, kan du väl berätta lite om dig själv och vad du ser hos tjejer? :P

2011-07-16 @ 00:49:54
Postat av: Erika Froste

Vattenpipa påverkar ju din hälsa mer negativt än vad cigg gör? Hur tänkte du nu lilla oskar :) ?

2011-07-16 @ 01:31:01
Postat av: Oskar Ray-Frayssinet

Inte lika negativt om man använder tobaksfri

2011-07-16 @ 10:22:25
Postat av: Frequent reader

hihi egd .

2011-07-18 @ 00:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Följ min blogg med bloglovin
RSS 2.0