Hur man hanterar sms konversationer

Sms är en jätte bra funktion för att kommunicera med. Jag skulle säga att det är precis som att chatta, fast det går lite långsammare. När man skriver sms är det väldigt lätt att själv kontrollera konversationen hur man än vill. Vill man tappa kontakten med en person så svarar man inte på smsen, vill man bjuda in kompisar till en fest så skickar man till alla på sin kontaktlista etc. När man smsar kan man även skicka smileisar. Dessa är väldigt effektiva för att mottagaren inte ska missuppfatta vissa sms. Ett tips är att utnyttja dessa så mycket som möjlig för att många uppskattar att man verkligen visar på vilket sätt man menar saker och ting.


Kommentarer
Postat av: hemlis

Tack för tipsen, jag visste inte riktigt hur jag skulle göra innan, så detta inlägg var super!



PUSS



ps. din blogg är best!

2011-07-08 @ 06:15:25
Postat av: anna

MionMin mamma säger att du kommer gå långt!!

2011-07-14 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Följ min blogg med bloglovin
RSS 2.0